chakoochteam

chakoochteam
نویسندگان

  چاکوچ یک تیم تحقیقاتی و یک گروه از نوجوانان و جوانان است.

 و تنها دلیل ایجاد چنین گروهی،نیاز جوانان و نوجوانان به بیان احساسات و مشکلات خود است.

 اعضای این گروه در راستای افزایش آگاهی و بیان عقاید خود تلاش میکنند تا در کنار فضایی دوستانه بتوانند از مشکلات و دغدغه های فکری  خود رهایی پیدا کنند.

 هر ماه یک بار اعضا جمع شده و به صورت حضوری با هم صحبت میکنند و درباره مشکلات خود و یا جامعه به هم آگاهی میدهند و برای حل این مشکلات چاره ای پیدا میکنند. حال ممکن است مشکل یک موضوع خیلی کوچک یا یه مقوله مهم و طولانی باشد.

 این جمعیت پیرو قوانین صلح طلبانه و آگاه سازانه خودش است و اعضای آن با تمامی عقاید و فرقه ها (مثلا مسلمان،مسیحی،یهودی،آتییست و ...) حضور دارند تا درباره عقیده و خط فکری خود، به یکدیگر آگاهی بدهند.

از تمامی دوستانی که فکر میکنند که برای هدف خاصی وجود دارند و دوست دارند که عقاید خود را بیان کنند،دعوت میشود که به ما بپیوندند.

لوگو اصلی چاکوچ

......

جهت عضویت در گروه تلگرام نیز در قسمت نظرات درخواست دهید.

 حالا که چنین جمعی ایجاد شده ، شما دوستان عزیز میتوانید جهت شرکت در این گروه و یا بیان سوالات خود در  رابطه با این موضوع در قسمت ارسال نظرات با ما در ارتباط باشید.

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.